sportkacsák és egyéb állatságok a sport világából

Sport Kocsma

Sport Kocsma

Ibrahimovics: Sikereim záloga - a szerénység (részletek)

2016. október 10. - SportKocsmázó

Zlatan Ibrahimovics legújabb életrajzi kötetéből minket ért a megtiszteltetés, hogy először közölhetünk részleteket. Előbb következzék egy részlet, melyben a svéd gólvágó kedvenc edzőjéről árul el eddig ismeretlen részleteket:

"Guardiolával nagyon csíptük egymást. Imádom azt a fickót, korunk legnagyobb edzője! Egyszer azt mondta nekem még Barcelonában egy edzés után:

- Zlatan, Te annyira jó fiú vagy! Semmi sztárallűr, alázatosan játszol, soha senkinek sem szólsz be, csak teszed a dolgodat. Annyira szerény vagy, hogy ez már nem is nagyon passzol a csapat imázsába. Nem akarsz eligazolni inkább? Én csak jót akarok neked, többre vagy hivatott!

Tényleg, annyira jó arc volt, hogy el is gondolkoztam ezen. A többi innen már történelem, összecsomagoltam a motyómat és vettem egy Barcelona-Milánó repjegyet. A repülőn azért sírtam, megviselt a válás."

Egy újabb rövid szösszenet még Barcelonából:

"Ronaldinho nagy faarc volt, soha nem járt el sehova. Emlékszem, egyszer hívtak Puyolék egy night clubba - ha jól emlékszem, éppen egy Alaves elleni rangadó után -, odamentem hát Ronihoz, hogy kikérjem a véleményét:

- Jobb, ha ebből kimaradsz, itt nem szokás éjszakákon át bulizni. Csak a foci van!

Én pedig maradtam otthon és elnézést kértem Puyoléktól, hogy nem megyek. Ronival pedig leültünk inkább kártyázni edzés után, persze csak snapszert játszottunk, mást nem is ismertünk még akkoriban. Nagyon finom kakaót ittunk, még a mamája csinálta, valami brazil recept alapján."

A 2014-es Aranylabda választásról:

"Megjött a hír, hogy Messi és Ronaldo a nagy esélyes az Aranylabdára, én a legjobb háromba sem kerültem be. Először csalódott voltam, majd úgy döntöttem, hogy felhívom ezeket a srácokat, akiket világ életemben nagyon csíptem és felnéztem rájuk. Leoval majd két órát dumáltam, mondtam neki, hogy sokkal jobban megérdemelné nálam. Cristianoval már nem beszéltem ennyit, mert éppen pszichiáterhez indult, de neki is elmondtam ugyanezt. Boldog volt, hogy felhívtam, szerintem le is mondta a pszichiátert utána."

A Zlatan Ibrahimovics: Sikereim záloga - a szerénység c. könyv hamarosan kapható a könyvesboltokban.

20161010_ibra.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://sportkocsma.blog.hu/api/trackback/id/tr311763221

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása